ပင္မစာမ်က္ႏွာ
ကဗ်ာ
ပံုျပင္
ေဆာင္းပါး
၀တၳဳ
႐ိုးရာက႑
အေတြးစာစု
အတၳဳပတိၱ
ရယ္စရာ
စာအုပ္စင္
သီခ်င္း
ပန္းေျခာက္ - ခိုင္ေက်ာ္လင္း
Tape Cover
၀၁။ လူသားခ်င္းနားလည္ပါ
၀၂။ ပန္းေျခာက္
၀၃။ ကြမ္းေတာင္ကိုင္
၀၄။ အ႐ွံဳးမပီး
၀၅။ ရတနာေ႐ႊေျမ
၀၆။ ဒစၥကိုညဥ့္
၀၇။ ပန္းေျခာက္
၀၈။ ေမွ်ာ္လီ၀ီးလီ သာစြလီ
၀၉။ ေႏွာင္ႀကိဳး
၁၀။ ေရာ့ခ္အင္႐ိုး
၁၁။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္
၁၂။ ၾကာနီဗ်ာယ္
၁၃။ ေက်ာင္းတက္ေဖာ္
၁၄။ ကြမ္းေတာင္ကိုင္
စစ္ကၽြန္ - ေမာင္ခိုင္ေအာင္ (စစ္ေတြ)
ကေလးဘ၀တုန္းက
စစ္တိုက္တမ္းကစားခ့ဲၾကတယ္
ေတာၿမိဳ႕ေလးမွာ သူပုန္စစ္သား ေျပာက္က်ား
ေ၀ါဟာရေတြ ယဥ္ပါးေနေတာ့
မင္းတို႔စစ္သား ငါတို႔က သူပုန္ ႀကိဳက္တ့ဲဘက္ကေန
တစ္ခါတစ္ေလ ေခါင္းပန္းလွန္ၿပီးေ႐ြး
တိုက္ၾက ပစ္ၾက ေသၾက ေပ်ာ္စရာေကာင္းလိုက္တာ
ဘယ္သူမွ မမွားခ့ဲၾကဘူး။
အမွန္တရား ေတာ္လွန္ေရး ႏိုင္ငံ့အာဏာ
စစ္ပြဲဆိုတာ ႏိုင္ငံေရးရဲ႕အဆက္ဆိုလား
စစ္နဲ႔ရွင္းလို႔မရ စားပြဲ၀ိုင္းထိုင္မယ္ဆိုလား
ၾကားၾကားေနရရဲ႕။
read more
အိုအိုင္စီဆိုတာ ဘာလဲ? - ဖ်ာပံုနဒီ
အစၥလာမ္ႏိုင္ငံမ်ား ပူးေပါင္းေဆာင္႐ြက္ေရးအဖြဲ႔ (OIC)ကို အစၥလာမ္ ဘာသာ၀င္ႏိုင္ငံေပါင္း (၅၇)ႏိုင္ငံ (အမွန္မွာ အစၥလာမ္ဘာသာ၀င္ (၅၆)ႏိုင္ငံႏွင့္ ပါလက္စတိုင္းတို႔ ျဖစ္သည္)ျဖင့္ ဖြဲ႔စည္းထားသည္။ တစ္ခါ တစ္ရံတြင္ ၄င္းအဖြဲ႔၀င္ႏိုင္ငံ အေရအတြက္ မ်ားျပားမႈေၾကာင့္ အိုအိုင္စီသည္ လူ႔အခြင့္အေရးမွစ၍ စီးပြားေရး အဆံုး၊ ပညာေရးမစ၍ အၾကမ္းဖက္၀ါဒအဆံုး ကိစၥရပ္တိုင္းနီးပါးတြင္ မြတ္စလင္မဟုတ္ေသာ ကမာၻအုပ္စု ကို ဆန္႔က်င္ေသာ စုစည္းညီညြတ္သည့္အစၥလာမ္တပ္ဦးကို ပိုမိုတိုးတက္ေကာင္းမြန္လာေအာင္ အဆင့္ျမွင့္ တင္ရင္း (အထူးသျဖင့္ ကုလသမဂၢအဖြဲ႔ႀကီးအတြင္းတြင္) ျပင္းထန္ၿပီး အမ်ားအားျဖင့္ မလိုလား အပ္ေသာ လႊမ္းမိုးမႈရွိေနသည္။
သို႔ေသာ္ အိုအိုင္စီ၏ အဓိကအေၾကာင္းရင္းမွာ အိုအိုင္စီအေနျဖင့္ ဘဂၤါလီမြတ္စလင္မ်ား (The Bengali Muslims)သည္ ရခိုင္ေျမကို ပိုင္ဆိုင္သူမ်ားျဖစ္ေၾကာင္း ေကာက္ခ်က္ဆြဲၾကမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ (၄င္းအဖြဲ႔အစည္းအေနျဖင့္ ထိုသုိ႔ေကာက္ခ်က္ဆြဲခ့ဲ၊ ေကာက္ခ်က္ဆြဲဆဲပင္ျဖစ္သည္။) ထို႔ျပင္ အိုအိုင္စီအဖြဲ႔ သည္ ရခိုင္လူမ်ဳိးတို႔၏ စကားသံမ်ားကို အသိအမွတ္ျပဳမည္ မဟုတ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္သည္။ အိုအိုင္စီအဖြဲ႔၏ သမိုင္းေၾကာင္းတစ္ေလွ်ာက္တြင္ ႏိုက္ဂ်ီးရီးယားႏွင့္ အီဂ်စ္တို႔မွ ခရစ္ယာန္မ်ားကို အစုလိုက္အၿပံဳလိုက္ သတ္ျဖတ္မႈမ်ား၊ ထိုင္းေတာင္ပိုင္းမွ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ (၅၀၀၀)ကို သတ္ျဖတ္မႈ၊ ဆူဒန္ႏိုင္ငံက က်ဴးလြန္ခ့ဲေသာ မ်ဳိးတံုးသတ္ျဖတ္မႈ စသည္တို႔ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အိုအိုင္စီက ဘယ္တုန္းကမွ မ႐ွဳတ္ခ်ခ့ဲဘူးေပ။
read more
ရခိုင့္ဌာေန ေျမာက္ဦးေျမ ( ရကၡိတ ပံုရိပ္မ်ား)
Disc (A) - 678 Mb
Disc (B) - 587 Mb
အိပ္မက္သစ္ - ျမတ္ခိုင္ေက်ာ္
Tape Cover
၀၁။ အမွတ္တရ သႀကၤန္
၀၂။ မင္းစကား
၀၃။ ျမ၀ါျဖဴ
၀၄။ ေ႐ႊရည္စိမ္စကၠဴ
၀၅။ အိပ္မက္နတ္သမီး
၀၆။ ၀တီေလးရပ္ ညီညြတ္ကတ္ေမ
၀၇။ ေ၀ဒနာ
၀၈။ သႀကၤန္သူေခ်
၀၉။ အယင္ၿပီးလတ္ပါ
၁၀။ ခ်ဳိၿမိန္ရမၼက္
၁၁။ ရင္ခြင္ေဟာင္း
၁၂။ ပိုး၀ါသူ
၁၃။ ပန္းတစ္ပြင့္ရာဇ၀င္
၁၄။ တမ္းတမိေရေ၀
အသံထုတ္ေနာက္ကိုဂ်ည္းလိုက္ေတ ဘာသာစကားဧ့ အနီအထား
စာပီးရီးသားမႈေရ အႏုပညာျဖစ္ပါေရ။ ယင္းအႏုပညာတရပ္ကို လိုေရပိုင္ ကိုင္ဖို႔လိုပါေရ။ တင္းထားရဖို႔ စြာဟိပါဖို႔။ ေလ်ာ့ရဖို႔စြာေလး ဟိပါဖို႔။
အသံထုတ္ေနာက္ကိုဂ်ည္းလိုက္ေက ပကာဘာသာစကး ျဖစ္လီပါဖို႔။ အသံထုတ္ေနာက္ကို လိုက္သင့္ သေလာက္ လိုက္ရပါဖို႔။ ရခိုင္ဖတ္သင္႐ိုးက ထုတ္ေတ ရခိုင္ဖတ္စာ သူငယ္တန္း၊ ပထမတန္း၊ ဒုတိယတန္း စာအုပ္တိကို လိလာၾကည့္ေက မလိုက္သင့္၊ မလိုက္အပ္ေတ အသံထုတ္ေနာက္တို႔ မလိုက္စြာကို တိြရ ပါေရ။ ရခိုင္ဖတ္စာ စာအုပ္ပါ အရီးအသားတိ၊ ဘာသာစာပီအရိပ္အေစာင္းကို နားလည္ သေဘာေပါက္ သူတိဧ့ အရီးအသားတိကို လိလာၾကည့္ေက အသံထုတ္ေနာက္ကို လိုက္သင့္သေလာက္ရာလိုက္စြာကို တိြရပါေရ။ ရခိုင္ဖတ္စာသင္႐ိုး စာအုပ္တိမာ အသံထုတ္ေနာက္ကို မလိုက္စြာက မ်ားနီစြာကို တိြရပါေရ။
read more
ရခိုင္သဇင္ - ဓည၀တီလွသိန္း
All Songs .rar (52 Mb)
Tape Cover
၀၁။ သိဒၶိရွင္ - ဓည၀တီလွသိန္း
၀၂။ အျပစ္မယူပါေ၀ - ဓည၀တီလွသိန္း
၀၃။ ပန္းျမဇံ - ဓည၀တီလွသိန္း
၀၄။ ေမတၱာအသဲပန္း - ဓည၀တီလွသိန္း
၀၅။ ၿမိဳ႕ေက်ာက္ေတာ္လို႔ ေခၚတြင္သည္ - ဓည၀တီလွသိန္း
၀၆။ သူငယ္ခ်င္း႐ို႕သိစီခ်င္ေရ (အျမည္း) - ဦးေမာင္သိန္း
၀၇။ ရတနာ႐ႊီၿမီ - ႏွင္းအိအိေက်ာ္ (ေက်ာက္ျဖဴ)
၀၈။ သာသနာ့ဒါယိကာ - ျဖဴျဖဴေအာင္ (မင္းျပား)
၀၉။ ရခိုင္သဇင္ - သီတာမိုး (သံတြဲ)
၁၀။ ကိုယ့္ၿမီအျပန္ - ဓည၀တီလွသိန္း
၁၁။ ဥယ်ာဥ္မွဴး ကိုယ့္ေစတနာ - ဓည၀တီလွသိန္း
ဒုတိယပင္လံုမွသည္ အနာဂတ္ျပည္ေထာင္စုဆီသို႔(၃) - ခိုင္လင္း(ေမဃ၀တီ)
လြပ္လပ္ေရးနဲ႔အတူ ေမြးဖြားလာခ့ဲတ့ဲ ျပည္တြင္းစစ္ဟာ လူမ်ဳိးႀကီး၀ါဒႀကီးစိုးေရး(သို႔မဟုတ္) ျပည္ေထာင္စု အမည္ခံ တစ္ျပည္ေထာင္စနစ္ တည္ေဆာက္ေရး အင္အားစုေတြကေတာ့ ပံုစံမ်ဳိးစံ၊ နာမည္မ်ဳိးစံုနဲ႔ ကင္ပြန္း တပ္ခံခ့ဲရတယ္။ ဓါးျပဂိုဏ္း၊ ေသာင္းက်န္းသူ စသည္ျဖင့္။ တခ်ဳိ႕ကလည္း ၿဗိတိသွ်ရဲ႕ ေျမွာက္ပင့္ေသြးခြဲမွဳ၊ တခ်ဳိ႕ကလည္း ယဥ္ေက်းစြာျဖင့္ "ကိုလိုနီဆိုးေမြ"။ ဒီနာမည္ေတြဟာ အုပ္ခ်ဳပ္သူ အဆက္ဆက္က သံုးစြဲခ့ဲ တာ မွန္တယ္။ ဒါေပမယ့္ အုပ္ခ်ဳပ္သူ မဟုတ္သူေတြေကာ မပါခ့ဲဘူးလားဆိုေတာ့ ပါပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ "လူမ်ဳိးႀကီး၀ါဒႀကီးစိုးေရး (သို႔မဟုတ္) ျပည္ေထာင္စုအမည္ခံ တစ္ျပည္ေထာင္စနစ္တည္ေဆာက္ေရး အင္အားစု"လို႔ ၀ိေသသနျပဳခ့ဲတာျဖစ္တယ္။ ေျပာရရင္ လြတ္လပ္ေရးနဲ႔ ထပ္တူေမြးဖြားလာခ့ဲတ့ဲ ျပည္တြင္း စစ္ကို ဆင္ႏႊဲလာခ့ဲတ့ဲ အမ်ဳိးသားတို႔ရဲ႕ တုိက္ပြဲကို ျပက္ရယ္ျပဳလိုက္တာ ျဖစ္တယ္။ ဒီေနရာမွာ ျပည္တြင္းစစ္ ကို သိဒိၶတင္ခ်င္လို႔ မဟုတ္ဘူး။ လြတ္လပ္ေရးရသည္မွ ယေန႔အထိ စစ္ပြဲေတြ ဆင္ႏႊဲေနတ့ဲ လူေတြကို ေမး ၾကည့္ပါ။ စစ္ကို လိုလားသလားလို႔။ သူတို႔ စစ္ကို မလိုလားပါ။ ဒါေပမယ့္ စစ္ကို ဆင္ႏႊဲေနရတယ္။ စစ္ကို မလိုလားေပမယ့္ စစ္ကို ဆင္ႏႊဲေနရျခင္းဟာ စိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းသလို မွန္မွန္ကန္ကန္ ေလ့လာသံုးသပ္ဖို႔ လည္း ေကာင္းပါတယ္။ ထို႔အတူ ျပည္တြင္းစစ္ရဲ႕ ဇစ္ျမစ္ကိုလည္း မွန္မွန္ေလ့လာၿပီး မွန္မွန္ကန္ကန္ နာမည္ေပးဖို႔ လုိမယ္ထင္ပါတယ္။
read more
ဒုတိယပင္လံုမွသည္ အနာဂတ္ျပည္ေထာင္စုဆီသို႔ (၂) - ခိုင္လင္း(ေမဃ၀တီ)
ပဥၥမျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္အယူအဆဟာ ဗမာအမ်ဳိးသားအင္ပါယာ ထူေထာင္ေရး၀ါဒျဖစ္တယ္လို႔ ေကာက္ခ်က္ ခ်ျခင္းဟာ သမိုင္းေၾကာင္းေတြ၊ သမိုင္းေနာက္ခံေတြ ကို အေျခခံၿပီး ေကာက္ခ်က္ခ်ျခင္း ျဖစ္တယ္။ လူ တစ္ဦးရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြ၊ အဖြဲ႔အစည္းေတြရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြ၊ လူအုပ္စုေတြရဲ႕ လုပ္ရပ္ေတြဟာ အယူအဆ ခံယူ ခ်က္ေတြကို အေျခခံၿပီး လုပ္ၾကတာ ျဖစ္တယ္။ ဒါေၾကာင့္ အယူအဆအခ်ဳိ႕အတြက္ ေတာ္လွန္တိုက္ပြဲ၀င္ ရတာေတြ ရွိတယ္။ ပဥၥမ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ အယူအဆကို ယံုၾကည္တ့ဲသူဟာ သူ႔ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ ခ်က္ေတြ၊ ေပးဆပ္မွဳေတြဟာလည္း ဒီအတြက္ပဲ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ လြတ္လပ္ေရးတိုက္ပြဲကာလနဲ႔ လြတ္ လပ္ေရးေနာက္ပိုင္း ကာလေတြမွာ ဒီအယူအဆကို ယံုၾကည္သူေတြကေတာ့ သခင္ဗစိန္၊ ဂဠဳန္ဦးေစာ၊ ဦးေန၀င္း၊ ဗုိလ္သန္းေ႐ႊတို႔ဟာ ထင္ရွားတ့ဲ လူေတြပါ။ ဒီလူေတြရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြဟာ ပဥၥမ ျမန္မာႏိုင္ ငံေတာ္ အယူအဆအေပၚမွာ အေျခခံခ့ဲတယ္ဆိုတာ သူတို႔ေတြရဲ႕ အလုပ္ေတြဟာ သက္ေသျပခ့ဲပါတယ္။ ပဥၥမ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ အယူအဆကို နည္းနည္းေလာက္ရွင္းျပဖို႔ လိုမယ္ထင္တယ္။
ပါေမာကၡလုစ္က (၁၁)ရာစုမွာ အေနာ္ရထာစည္း႐ံုးတည္ေထာင္ခ့ဲတ့ဲ ျမန္မာႏိုင္ငံကို ပထမျမန္မာႏိုင္ငံ၊ (၁၅)ရာစုမွာ ဘုရင့္ေနာင္ စည္း႐ံုးတည္ေထာင္ခ့ဲတ့ဲ ျမန္မာႏိုင္ငံကို ဒုတိယျမန္မာႏိုင္ငံ၊ (၁၈)ရာစုမွာ အေလာင္းဘုရားစည္း႐ံုးတည္ေထာင္ခ့ဲတ့ဲ ျမန္မာႏိုင္ငံကို တတိယျမန္မာႏိုင္ငံ၊ (၂၀)ရာစုမွာ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ ဆန္းစည္း႐ံုးတည္ေထာင္ခ့ဲတ့ဲ ျမန္မာႏိုင္ငံကို စတုတၳျမန္မာႏိုင္ငံလို႔ ေရးသားလ့ဲတာေတြ ရွိတယ္။ ပါေမာကၡ လုစ္ရဲ႕ အယူအဆကို အေျခခံစဥ္းစားရင္း ပဥၥမျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ အယူအဆ ေပၚေပါက္လာတာ ျဖစ္ တယ္။ ျမန္မာ (ဗမာ)အခ်င္းခ်င္းမွာေတာင္ ပဥၥမျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ အယူအဆဟာ အျငင္းပြားမွဳေတြ နဲ႔ ျပည့္ႏွက္ေနတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ဦးေန၀င္းကို ပဥၥမျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ကို တည္ေထာင္ေရးႀကိဳးပမ္းခ့ဲသူ တစ္ဦးအျဖစ္ သတ္မွတ္ႏိုင္သလို ဗိုလ္သန္းေ႐ႊဟာလည္း ပဥၥမ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ကို ဆက္လက္ ဦးေဆာင္ေစသူအျဖစ္ သတ္မွတ္ႏိုင္ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕ကလည္း ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ကို ပဥၥမျမန္မာႏိုင္ ငံေတာ္ ထူေထာင္မယ့္သူလို႔ ေျပာလိုၾကပါတယ္။ ပါေမာကၡလုစ္ရဲ႕ အယူအဆအေပၚမွာ သက္၀င္ယံုၾကည္ သူေတြအေနနဲ႔ေတာင္ ပဥၥမျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ထူေထာင္သူမွာ အျငင္းပြားစရာျဖစ္ေနတာ ေတြ႔ရပါတယ္။ ဒီအယူအဆအတိုင္းဆိုလွ်င္ ဦးေန၀င္းဟာ ပဥၥမျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ကို တည္ေထာင္သူအျဖစ္ သတ္မွတ္ၿပီး ဗိုလ္သန္းေ႐ႊကေတာ့ ဆက္လက္ဦးေဆာင္ေစသူအျဖစ္ သတ္မွတ္ရမွာျဖစ္တယ္။
read more
ဒုတိယပင္လံုမွသည္ အနာဂတ္ျပည္ေထာင္စုဆီသို႔ (၁) - ခိုင္လင္း(ေမဃ၀တီ)
ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ ပင္လံုညီလာခံမ်ဳိး ေနာက္တစ္ႀကိမ္က်င္းပဖို႔ လိုအပ္တာေၾကာင့္ ဒုတိယပင္လံုလို႔ပဲ ညြန္းဆိုျခင္းဟာ လက္လြတ္စပယ္ေခၚဆိုျခင္းမ်ဳိးေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ အမွန္တကယ္ ႏွိဳက္ႏွိဳက္ခၽြတ္ခၽြတ္ မညာတမ္းေလ့လာၾကည့္ရင္ ဒုတိယ ပင္လံုညီလာခံကို ဦးေအာင္ဆန္းက်ဆံုးၿပီး ေနာက္တစ္ရက္မွာ က်င္းပ ရမွာျဖစ္တယ္။ ဦးေအာင္ဆန္းက်ဆံုးျခင္းႏွင့္အတူ ပင္လံုစာခ်ဳပ္ေရာ ျပည္ေထာင္စုစိတ္ဓါတ္ေရာ က်ဆံုးခ့ဲရ တာျဖစ္တယ္။ ထို႔အတူ တိုင္းင္းသားေတြဟာလည္း ေပ်ာ့ေပ်ာင္းညင္သာစြာနဲ႔ ကိုလိုနီဘ၀ကို ျပန္လည္ ဆင္းသက္ခ့ဲရတယ္။
ဒီအခင္းအက်င္းေတြေၾကာင့္ပဲ လြတ္လပ္ေရးနဲ႔အတူ ျပည္တြင္းစစ္ကို ေမြးဖြားေစခ့ဲတာ ဒီေန႔အခ်ိန္ထိပါပဲ။ လြတ္လပ္ေရးနဲ႔အတူ ေမြးဖြားလာတ့ဲ ျပည္တြင္းစစ္ဟာ ဦးေအာင္ဆန္းက်ဆံုးမွဳနဲ႔အတူ ပင္လံုစာခ်ဳပ္ပါ က်ဆံုး သြားရျခင္းရဲ႕ အထင္ရွားဆံုး ျပယုဂ္တစ္ခုပါ။ ဒါေၾကာင့္ ဒုတိယအႀကိမ္ ပင္လံုညီလာခံက့ဲသို႔ေသာ ညီလာခံ မ်ဳိး က်င္းပရန္ လိုအပ္တာကို အေျခခံၿပီး ဒုတိယပင္လံုလို႔ ညြန္းဆိုျခင္းဟာ လက္လြတ္စပယ္ ေခၚဆိုျခင္း မ်ဳိးေတာ့ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလို႔ ဆိုျခင္းျဖစ္ပါတယ္။
read more
Newer Posts
Older Posts
Home